utorok 17. mája 2011

Andrej Pejic



Počuli ste už o ženskom fenoméne, ktorý je v skutočnosti muž ? Nie ? Dovolte mi vám ho predstaviť.
Volá sa Andrej Pejic je to austráslky antorgénny model ale povodm je Srb . Jeho vstup do sveta vyzera priam ako z nejakého filmu . V priebehu necelého pol roka sa stal Pejic módnou senzáciou .Objavil sa v časopise Vogue , dokonca sam Gaultier je z neho unesený a má s ním veľké plány .No bodaj by nie veď má telo Kate Moss a tvár Sindy Crawford . No veď posúdte sami . Ak chcete vediet viac na stajle máte kompletný članok o tejto hviezde ktorá dobíja svet módy.
http://www.stajl.sk/2011/02/16/andrej-pejic-prichadza-novy-kult/



 No a čo si o ňom myslíte vy ? 
Podľa mňa je dokonalý .

9 komentárov:

  1. joo počuli :D a teda mám z něj dost rozpoluplné pocity..

    OdpovedaťOdstrániť
  2. už som o nom čítala asi v La femme či kde kokos krajšie črty má ako ja :D ja som mužnejšia!:D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. inak pre lezbičky ideálny partner :DDD

    OdpovedaťOdstrániť
  4. VELMI zvláštní:D ale je krásná, jako muž toho moc nepobral:D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. počula som o ňom :) super je podla mna

    OdpovedaťOdstrániť
  6. tiež som o ňom niekde čítala, ale je fenomenálny a za seba vravím váu!

    OdpovedaťOdstrániť
  7. podla mna je dokonaly tiez :))
    uz som o nom pocula davnejsie.. a bola som fakt dost prekvapena ako moze nejaky chlap vyzerat az takto krasne zensky :P

    OdpovedaťOdstrániť
  8. hej, počula. No nieviem čo na to povedať, skôr si myslím, že má črty ženy ako muža, prvá fotka je super!

    OdpovedaťOdstrániť