streda 16. júna 2010

Hospital

Hey, dear bloggers.Today I have such a stress day and the result was that that at the afternoom I was at hospital.Today my mark from biology decided that if I am going to london for three weeks or not.And I didn´t do it . Why ?because of my biology teacher , she doesn´t like me so she give a three from biology and that was the top of the list. I was preparing for biology I don´t like 3 days everyday I studied it but she ask me some question and she asks me the things that wasn´t in that studying material so she can give me bad mark.
Next I get depressed and I mentally collapsed so my parents took to the hospital.Thanks a lot to my friend and school when she stays me with after biology because I would collapsed immidiately.
----------------------------------------------------------------------
Ahojte vsetci,
dneska som mala hrozne stresujuci den ,islo mi o dost vela pretoze ked dostanem 3 z nosky tak nejdem do Londyna na 3 tyzdne .No samozrejme mi tu dvojku nedala.
Preco? Pretoze som jej lezala v zaludku tazko nema ma medzi svojimi ludmi ktorych ma rada tak si to vykompezovala tym ze masice vyskusala ale otazky mi dala s takych uciv na ktorych sme sa vobec nedohodli .No tak podla jej stupnice mam 3 takze tak .Po noske mozem dakovat spoluziacke ze ma podrzala este tam len bo som sa zrutila asik hned . No a po skole ako som prisla domov som to nevydrzal a psychciky som sa zrutila.Tak ma nasi zobrali do nemocnice a tak.No uvidime ze jak s tym anglickom .Drzte palce

3 komentáre: